середу, 23 вересня 2009 р.

неспокій...

шось пішло не так...я відчуваю тривогу. чому? в серці неспокій... що я повинна зрозуміти???

я тут і водночас ніби не тут!!! де я? хто зі мною говорить? де мій дім? де друзі? де вороги? чи є вони? хто любить мене? кого люблю я? в кого живе надія? кому дарують квіти? кому поцілунки? де щастя? в чиїх руках сум? за ким ходить удача? хто грає зі смертю? в чиєму домі живуть ангели? а в чиєму домові? за кого цей день? за мене? чи за тебе? чи за них? чи проти них? хто носить душу? як він це робить? як відроджує її щодня? навіщо сонце у очах? в кого мій телефон? хто лякає мене? кого лякаю я? де спить моє тіло? а де твій спокій? хто поливає квіти ядом? для кого цей день останній? чому колір печалі жовтий? чому колір сонця жовтий? де гуляють мої думки? до кого вони пішли в гості? де згубились надії? як їх відродити? чи спасеться моя душа в кінці світу? чи досягне бажаного розвитку? хто платить за халяву? хто користується розумом? для кого ці банальні пісні? хто бреше солодими словами? де живе той, в кого нема нічого? що відчуває одинокий? для чого він це робить? чи зміниться ситуація на краще? як? в кого мої інтереси? хто ними користується? з якою метою робить боляче? хто дарує мені посмішку? хто підтримує? чи шукають люди Бога? чи вважають себе Богами? хто порушує обіцянки? і хто надав їм такого права? де живе Пітер Пен? чи насправді він літає? що змушує тебе жити? для чого ти живеш? де я поставила свій олівець? як описати свої почуття без нього? хто краде мій час? а чий час краду я? навіщо літати в рожевих хмарах? хто придумав Янголів? де їхнє царство? в кого мій настрій? чи буде боляче від зради? хто пускає бульбашки щастя в повітря? де знайти посмішку? хто дасть відповіді на всі мої питання????????????????????????????????

Немає коментарів:

Дописати коментар