четвер, 8 жовтня 2009 р.

нарешті відпочинок!!!



нарешті я відпочину...стільки всього повисло наді мною..і нарешті я побуду в тиші...


затихне світ..вулиці..люди..вся моя увага буде направлена всередину мене..я попорпаюсь в собі, повириваю всі зайві думки, спалю спогади, викину непотрібні бажання, відкину сумніви.. я буду прагнути цього..


побуду зі своєю душою...поговорю з нею! я так давно цього не робила...


спокій...


гармонія...


зосередженість...


розсудливість...


малоемоційність...


рухливість, в залежності від бажання тіла...


сон...багато здорового сну...


відпочинок...


тиша...


розмови...


праця над собою...


читання книг, до яких ніяк не доходили руки...


фільми, які так хочеться переглянути...


малюнки, які чекаютьсвого закінчення...


ідеї, які рвуться бути втіленими!!!


час застигне, як желе...


я буду поспішати повільно...


засну в русі життя...


аби відчути вічність...


прости мені Господи всі мої провинності та гріхи...


я прийду до Тебе на розмову...дуже скоро прийду...


я хочу бути кращою...досконалішою...мудрішою...


хочубільше встигати і правильно розприділяти свій час..


я зникну для інших на певний період часу...


хай цей уривок буде відпочинком для всіх моїх близьких, знайомих і рідних...


треба відпочивати один від одного інколи...


бо саме в такі моменти все стає на свої місця...і починаєш по-новому осмислювати багато речей...


йду...аби повернутись оновленою...


зі свіжими силами і вірою в життя!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар