пʼятницю, 23 жовтня 2009 р.

будемо творити світло разом!!!!!!


створивши раз яскраве світло у серці - вже не зможеш його погасити...
відчувши силу і легкість крил, хоча б раз - схочеться пережити це відчуття знову і знову...
пишу, бо на душі моїй зараз легкість...гармонія зі світом та щастя!!!
літаю як Божий одуванчик і радію тим польотом!!! відчуваю важливість кожної дії, кожного руху і слова...їхню вагу...вагомість...душу.
і цей стан окриленості надихає мене на рух вперед!!! я буду летіти за вітром!!! а коли його на деякий час не стане..я перечекаю..посиджу на зеленій травичці і з першим ж поривом - знову відправлюсь у дорогу))))
світ безмежний!!! існують не лише інші міста,чи то навіть країни, а й цілі всесвіти продовжують свій розвиток десь поруч!!!
я чула голос із-середини..сьогодні він звучав у мені..і я прислухалась до нього...
це так Божественно...чути його...і бачити як він виливаючись піснею слів на волю - творить чудеса!!!
тож будемо творити світло у серцях оточуючих))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар